sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Tu si eu...


Candva eram noi, doar 2.. acum suntem doar tu si eu.. 2 persoane care refuza sa-si aminteasca ca odata erau fericiti, ca se pupau la fiecare apus, refuza sa-si mai aminteasca.. Fiecare a luat-o pe alt drum.. si viata fiecaruia isi urmeaza cursul firesc.. sper nicaieri! Momentele petrecute impreuna au fost frumoase, au fost unice! Si desi au fost multe certuri, au fost si momente de pasiune! M-ai stii cand ma sunai doar sa vezi ce fac sau pentru ca iti era dor sa-mi auzi vocea..Sau cand ma sunai noaptea? Sau mai stii chefurile impreuna? Iti multumesc pentru tot ce m-ai invatat!Si daca acuma ma vezi fericita cu cine stie ce baiat frumos, e pentru ca tu m-ai facut o femeie puternica!Tu m-ai invatat cum se cucereste lumea!
Chiar daca acum nu mai insemnam nimic unul pentru celalt, sau nu ne mai salutam nu poti sa ma uiti! Nu ai cum! Tu ai fost eroul meu!Eu sunt creatia ta! Dar nu-ti apartin! Intre noi nu a mai ramas nimic de spus, dar insemnam ceva..

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.