sâmbătă, 13 noiembrie 2010

I Could


As putea iubi un baiat pt ca nu isi barfeste prietenii, pt ca nu imi uraste prietenele, pt ca nu tipa la mine si mai ales pt ca ii stralucesc ochii de fiecare data cand ma vede. L'as adora pt libertatea de care ne-am bucura impreuna si pt ca nu m-ar face niciodata sa zic ca sunt obosita cand ar vrea sa faca dragoste sau sex cu mine.. M'as topi dupa el daca le-ar zambi fostilor iubitzi si daca nu m-ar intreba nimic dupa aceea. As da orice sa-i aud vocea cand toti cei din jur m-ar enerva..mi-ar placea sa-l vad tot timpu' sigur pe el, puternic..si neajutorat doar atunci cand are nevoie de mine. Probabil ca nu ne-am plictisi nicicand impreuna daca am sti sa ne lasam spatiu, si daca el ar sti sa taca cand e nevoie, daca ar invatza sa ma citeasca din priviri. Mi-ar fi cea mai draga fiintza din lume..daca dupa o cearta groaznica in lipsa de argumente nu ar pleca trantind usi. Daca am putea sa vorbim despre toate si sa intelegem tot ce ne spunem, ar fi baiatul langa care am visat sa traiesc.Nu i-as ucide niciun vis, daca realitatea pe care mi-ar oferi-o ar fi aceea pe care am visat-o dintotdeauna. Daca nu mi-ar cere nimic, i-as da tot ce nici eu n-am crezut ca sunt in stare...Daca in sufletul lui ar fi cel mai frumos, n-as pleca niciodata de-acolo!

Un comentariu:

  1. tocmai mi-ai descris felul de a fi intr-o relatie... dar... cand tiparul se potriveste perfect, tot se vor ivi situatii neprevazute si neplacute.. asa e omul... mereu nemultumit de ce are...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.