sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Frang inimi


Si nu-mi pare rau, nu am nici cel mai mic regret.. Uneori fac asta din pura obisnuita.. sunt obisnuita sa refuz ce nu-mi place, si sa arat un aer de-o indiferenta daca nu mortala, cel putin dureroasa! Nu-mi pasa de sentimentele celorlalti, asa cum nici celalorlalti nu le pasa.. nu ma intereseaza in mod special ce faci tu, si daca aflu, tot nu-s foarte curioasa! Nu obisnuiesc sa intreb de tine, sa te sun, si nu am timp sa-ti arat ca ma interesezi, pentru ca sincer, nu ma interesezi.. ma lasi rece:).Ce este asa greu sa intelegi ca nu-mi pasa de tine, pur si simplu nu-mi pasa! Ar fi cazu` sa te trezesti la realitate! ( Buna dimineata! Nu ma interesezi! )

Un comentariu:

  1. si eu pateam asta... asa e cand ai prieteni comuni... ti se aduc la cunostinta lucruri... lucruri ce te intereseaza foarte mult (desi zici altfel) dar pe care nu vrei sa le cunosti sub nicio forma... dar apar... respiri adanc... si trece si momentul asta...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.