miercuri, 3 noiembrie 2010

Strong...


"Tu fa ce ai de facut. numai tu poti constientiza ce e bine si rau, iar indiferent cat ti-am spune noi ce sa nu faci, pana nu faci aceleasi greseli, nu te inveti minte si nu vei sti ce ai de facut pe viitor. nu ii mai baga in seama. nu mai pune la suflet tot ce iti spun. nu ii lasa sa te descurajeze. daca nu vad cum esti tu cu adevarat acum, scumpo, asta e problema lor. lasa`i in pace. intr`un final, le vei demonsta de ce esti in stare. esti puternica si esti in stare sa obtii tot ce iti doresti."


Mail de la unul dintre cei mai buni prieteni, R Genul de persoana foarte sarcastic si stresant pana ajungi sa il cunosti. Eu am reusit sa fac asta acum cativa ani. Din persoana pe care abia o suportam 15 minute, a devenit un model pentru mine. Una din persoanele care ma sustine indiferent de decizia mea.


Si.. sunt puternica. Indiferent ca exista momente peste care simt ca nu pot trece, dar tot le depasesc. Am crescut, m-am maturizat, dar mai am nevoie de cineva (C.) sa ma tina de manutza si sa imi zica "Laura asta nu e bine" .

Te tin in viata mea, deoarece am nevoie de tine. Tu ai grija de mine, ma ajuti cand imi e greu. Mi-am dat seama ca m`am indragostit de tine. Nu mi`am dorit lucru asta. S`a intamplat fara sa vreau, fara sa`mi dau seama. Nu am putut evita. Nu mai pot continua asa. Nu este drept nici pentru mine.






Iar in sufletu meu... nu e ok. Si nu stiu ce va fi cand va afla, dar sper. Si vreau. Si cred ca totul incet incet se rezolva ...

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.