joi, 4 noiembrie 2010

Don`t like...


Departe... mult prea departe imi sunt gandurile...si nu stiu. Nu stiu ce e in capul meu. ce vreau... ce doresc. de ce? nu stiu nimic. de pe o zi pe alta, ma faci sa fiu si mai confuza ca de obicei. sunt momente in care as vrea sa fiu proasta. sa nu mai imi pun atatea intrebari la care le gasesc mii de variante si tot sa nu imi pot da seama care e cea corecta.


Mereu ma intreb ce am. de ce sunt suparata sau trista. de ce mereu astept un raspuns de la mine, la intrebari care sunt evidente, dar eu... nu primesc nimic in schimb?
stii? si la un moment dat, chiar doare. ai ajuns sa ma faci sa imi pese mai mult decat trebuia. Iar acum, din moment ce numai tu imi invadezi gandurile, a inceput sa doara. nu stiu ce cauti. ce vrei. si de ce. mi-ar placea sa aflu.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.