duminică, 7 noiembrie 2010

Jack si ciocolata


Auu... durere de cap. Cu greu ma ridic din pat. Inca nu pot gandi . Pe 3 carari, intru in dush. Ma rog sa nu simta C. miros de alcool sau sa nu isi dea seama ca "nu sunt in apele mele".



Intrebarea: de ce?




Raspunsuri:

Imi era dor de o iesire doar eu cu R., in club, ca in vremurile bune
Sarbatoream prima zi singura, fara un pampalau in jurul meu


Si nici nu stiu care lucru ma deprima mai mult. Faptul ca am baut ca sa uit de el, sau ca am ajuns iar sa ma combin cu R. asa degeaba.....cert e ca eu m`am folosit de R. ca sa`l uit pe Octavian...un mucos care m`a umilit intr`un mod oribil...)


Incercam sa uit ce am trait alaturi de el. Ca a plecat. Ca il mai vad doar in camin peste cateva saptamani cand voi fi gata sa ma reintorc, iar atunci, cine stie ce va fi. Cine stie daca voi simti acelasi lucru ca acum. Incercam sa ma simt bine, sa ma distrez...prea greu. Peste tot, il vedeam pe el. Si inchideam ochii... si imi imaginam ca il sarutam pe el...ca e langa mine.


Nu stiu ce e mai rau. Ca iar m`am combinat cu R.sau ca o fac de dorul lui... e ciudat si nu cred ca ar putea intelege cineva ce e in sufletul meu...




Mereu, cand faceam ceva gresit, pe moment eram fericita. O perioada, eram dezamagita de mine. Dar pana la urma, acele mici/mari greseli, ajungeau amintiri, majoritatea placute. Iar daca nu ar fi fost, nici eu nu eram , cine sunt azi. Si nu imi pare rau de ceea ce am facut pana acum sau de persoana care sunt

Un comentariu:

  1. dupa ce trece o perioada de timp nici nu ai sa ii mai tii minte.. aseara stateam si faceam cuiva o istorioara a tuturor relatiilor mele... si nu mi-a venit sa cred ca am uitat 2 persoane destul de importante... ca sa nu uit ca pe una dintre ele am uitat cum o cheama.. numele de familie.. am vrut sa dau un search pe facebook dar... na.. am uitat... so... nu-ti mai face griji de C, R si O... ca intr-o zi ai sa urli ca intr-un COR ca nu iti mai amintesti cum ii cheama :))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.