luni, 15 noiembrie 2010

Moving mountains. Let them go.


Mi-e dor sa iubesc. Mi-e dor sa am fiorii aia in stomac cand ma gandesc ca sunt iubita si apreciata, mi-e dor sa stiu ca eu sunt fata aia, care atunci cand ma vede un anume el sa zica "UITE-O! EA E". Am fost iubita si eu candva, am avut onoarea sa fiu prima persoana iubita de catre cineva, iar el, la randul lui sa fie primul pe care sa-l iubesc.Dar de la el, nimeni nu m-a mai adus in stadiul in care sa zic "te iubesc" si sa fie sincer in acelasi timp. Ce-i drept, am mai spus de cateva ori, dar doar prima oara cand l-am spus a fost sincer.In prezent, am dat doar de baieti care deja si-au consumat iubirea pe vreo proasta, si o ard cu faze de genu' "eu nu o sa mai iubesc prea curand", si sincer.. nu va inteleg. De ce sa nu mai iubiti? Daca fata care o aveti langa voi chiar merita ? Eu mi-as da sufletul oricaruia care m-ar face sa ma simt pe primul loc, care m-ar suna doar ca sa-mi spuna ca ii e dor de mine in masura in care cu 5 minute inainte m-a adus acasa. Nu mai stiti sa iubiti, asta e drept. Deja s-a prostit lumea, in cativa ani o sa se duca de tot sentimentul asta, si o sa existe relatii doar din obisnuita sau efectiv atractie fizica.
Tot ce vreau sa zic e ca .. aprecieaza pe cine ai langa tine, lasa trecutu' in pace, cine stie.. poate intr-o zi nu o sa mai fie langa tine, si atunci o sa-ti dai seama cat de greu e fara ea.
Nu te mai uita la fereastra inchisa, ca poate ti se inchide si usa recent deschisa:)

Un comentariu:

  1. eu nu mai vreau sa risc... insa fluturasii in stomac tot ii simt... si imi plac... asa ca.. inca imi e bine :P ... dar daca or sa vrea sa se extinda am sa ma duc la un doctor sau la un nutritionist ceva, e anormal sa isi faca fluturii colonie in stomac acolo, nu crezi ? :))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.