joi, 11 noiembrie 2010

Soare in asfintit


Nu caut perfectiunea, vreau doar sa imi zambesti, sa ma asculti,sa te incrunti cand nu te bag in seama, sa ma tachinezi, vreau sa ma necajesti si sa ma saruti zambind, vreau ca timpul langa tine sa stea in loc pentru noi,vreau sa ma simt puternic in preajma ta si cand nu ma mai suporti si pleci, sa intorc capul dupa tine si sa tip in gandul meu , sa te intorci.Vreau sa-mi fie dor de mirosul pielii tale... :( imi doresc ceea ce nimeni nu imi poate da. Am constatat de curand ca nici eu nu sunt perfecta si am concluzionat ca ar trebui sa mai trec cu vederea unele lucruri la ceilalti...ca sa compensam balanta.
E normal sa descoperi defecte...inseamna ca incepi sa il cunosti. Dar, in acelasi timp, descoperi si calitati. Important este ca defectele sa fie depasite numeric de calitati. Daca asta nu se intampla...inseamna ca nu-ti pasa.Exista! Viseaza, ai rabdare, cauta, tine ochii deschisi si il vei gasi sau te va gasi el pe tine sau viata o sa va puna fata in fata. Lumea e plina de nulitati, dar printre nulitati, exista si oameni frumosi, inocenti, spirituali. Exista si Frumosul Tau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.