sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Back to basics. Still a bitch


Spun de multe ori ca as vrea o relatie. Intr-o zi, familie, copii.
Acum pot sa intru in lumea de acolo. Sa devin intr-o buna zi, o sotie, o mama, o femeie implinita. Imi caut tigarile si ma uit dupa emergency exit.

Of Laura, rade ”cealalta” femeie din mine. Ce ai vrut sa iti demonstrezi de fapt?

Adevarul e ca am totul. Dar tipic, tipic mie … vreau mai mult decat totul.

Sunt nervoasa pe mine. Si geloasa pe toate femeile care isi doresc un sot, o familie. De ce? De ce eu nu vreau asta in adancul sufletului? De ce nu ma multumeste doar atat? Ce naiba e cu mine? De ce sunt asa? De ce nu pot fii fericita cu atatea vise implinite. O mica voce imi sopteste in cap:

"Pentru ca nu sunt visele tale. Sunt vise imprumutate din societate. Dar nu iti apartin."

Pe scurt: I’ve blown it again! si stiu ca intr-o zi imi va parea rau, dar nu acum.

As sufoca cealalta femeia din mine. Dar pana si eu o iubesc prea mult....

"Nu te poti lupta cu biologia din tine. Welcome back, darling! "

Rasuna iar din mintea mea...

Un comentariu:

  1. tocmai ce ti-am zis ca exista 2 persoane inside of you ... non-sexual vorbind.. macar acum :))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.