duminică, 7 noiembrie 2010

Stari


Sunt momente cand cedez propriei mele vointe. Cand desi imi repet "nu, nu, nu sun" tot o fac...cele mai dese sunt seara, cand sunt singura si ma cuprind regretele si sentimentele. Ciudat, cum ma trezesc dimineata, imi trec toate. Sunt din nou ok si fericita. Pregatita pentru o noua zi, iar asta singura. Fara vreun tantalau langa mine.
Mi`e greu sa fiu singura. Intotdeauna mi-a placut sa am cu cine ma intalni seara, sa am pe cine suna zilnic. Degeaba as zice ca nu vreau pe nimeni langa mine, ca in stilul meu, in 2,3 saptamani tot ma intalnesc cu careva...
E greu sa fii asa schimbatoare. Sa ai 5 stari diferite pe zi. Deja e obositor...

Un comentariu:

  1. n-ar trebui sa iti pese atat... be yourself, fuck the others... have I mentioned that people reffer to me as: the others?:)))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.