miercuri, 10 noiembrie 2010

Happy! :D


Tocmai am rezolvat o problema. Mi-am luat o piatra de pe inima. Ma simt mai sigura, mai increzatoare, mai atrăgătoare :>. Motivele pentru care nu m-am simţit bine zilele astea, sunt bineinţeles precizate în povestea anterioara. Acum, singura fiind mă gandesc numai şi numai la viitor. Nu ştiu de unde am puterea sa trec atat de repede peste, o parte din vină o au prietenii mei, care m-au sprijinit necondiţionat şi le mulţumesc prin aceasta cale din tot sufletul. Deocamdată mă simt EXCELENT. Aaa,şi cu ocazia asta va anunţ ca vineri plec la S. cu C. :D :))
"Mi-ati fost alături zile bune şi nopţi grele, cand plangeam din despărţiri sau vorbe rele"
"Regrete,eu nu am regrete.."

Un comentariu:

  1. Regrets, I've had a few, but then again too few to mention... de unde-i asta? no google :P

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.