duminică, 14 noiembrie 2010

De ce?


De ce de fiecare data cand ma simt cea mai fericita femeie de pe pamant apari tu? de ce vii mereu si-mi strici fericirea? Oare eu n-am voie sa fiu fericita fara tine?Iti spun eu ca am dreptul sa fiu fericita pentru ca si tu esti fericit.Am dreptul asta si orice drept vreau eu. De data asta o sa nu o sa mai fie la fel!Ceva s-a schimbat.. eu m-am schimbat! Noi impreuna nu mai avem ce cauta!!!! Si nici nu mai am de gand sa-ti tolerez tie toanele.Ai ramas vorbind singur pentru ca nimeni nu te mai asculta.. pentru ca asta meriti! Si de data asta nu mai meriti mila mea! NU NU NU! Nu te mai iubesc!Te-am iubit cu toata fiinta mea, eram dispusa sa-ti ofer totul in schimbul a nimic.TE IUBEAM FRAIERE! Te-am iubit! Dar ai piedut totul! Ai pierdut iubirea mea, ai pierdut-o si asta probabil e singurul lucru pe care o sa-l regreti, pentru ca iubirea, odata pierduta, nu mai ai cum sa o recuperezi!Am plans mai mult decat meritai, si sincer, acum vad ca nu ai meritat nimic ! Dar sa stii, nu-mi pare rau! Iti multumesc ca m-ai invatat sa iubesc, sa nu fiu geloasa, sa fiu mai buna, iti multumesc ca m-ai facut sa ma maturizez! Si acum ca am mai crescut , iti sunt rescunoscatoare, dar niciodata nu o sa-ti fiu datoare! Te-am iubit, dar nu te las sa-mi strici fericirea! De dragul momentelor petrecute de fiecare data cand o sa ma vezi o sa-ti ofer un zambet, plin de fericire si de iubire! Pentru ca nu sunt ca tine!

~Niciodata nu incetam sa iubim persoanele cu care am fost, doar invatam sa traim fara ele! ~

2 comentarii:

  1. hmm.. nu prea "apare"... e mai mereu acolo... dar se reactiveaza din cand in cand... ai o rana si o tii deasupra unui munte de sare... stii ca e acolo si nu te deranjeaza ... dar din cand in cand slabesti si iti scapa rana pe sare.. n-are cum sa nu te usture... se intampla.. o ridici de acolo si continui... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. la naiba, am fost erotic de metaforic in commentul de mai sus :))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.