joi, 18 noiembrie 2010

In sfarsit!


Am inteles, in sfarsit, ca nu te iubesc! Chiar daca as fi fost in stare sa sacrific anumite lucruri pentru tine, chiar daca credeam ca te iubesc, chiar daca eram uneori innebunita dupa tine.. nu, nu te iubesc! Pentru mine ai fost un moft, sau poate doar o provocare. Cred ca vroiam sa-mi dovedesc mie ca pot sa te fac sa te intorci la mine, sa ne impacam! Si am reusit! Tu esti un LAS! Nici macar nu ai tupeu sa ma minti in fata, doar la telefon .. si pe deasupra te dai mare barbat! >:) Hello! Good morning dear! Eu nu ma mai umilesc in fata ta. Am trecut peste asta! Si nu mai imi pasa! Ba chiar te alung din viata mea! Nu mai vreau sa stiu nimic de tine! Pur si simplu tu nu meriti nici macar o farama din iubirea mea. Tu nu ai stiut sa ma apreciezi. Cu regret, pentru tine, iti spun ca nu mai ai ce cauta in viata mea! Cu toate astea iti multumesc pentru clipele frumoase! Au fost putine, dar atunci, au contat si sper sa iti ramana printate aceste amintiri, deoarece doar acestea iti mai raman! Acum nu mai contezi! Iti doresc toate cele bune !@

Un comentariu:

  1. articol identic in mare masura cu cele anterioare.. e ca si cand te-ai imbarbata singura... am dreptate?

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.