vineri, 23 iulie 2010

Tears drops!

Mi`e dor. nu pot spune cu exactitate, de ce, de cine.... dar mi`e dor. simt ca ceva imi lipseste. sunt momente cand nu pot sa zambesc, nici la lucrurile care inainte ma faceau fericita. azi , ma privesc in oglina, inainte sa ies din casa. pantofii,rochita, boleroul, posetuta, toate imbinate perfect. parul, mai dragut decat in ultimul timp. machiata, cum ar trebui sa arat mereu. si totusi, nu pot zambi. stiu ca suna superficial, dar asta chiar era un lucru care ma binedispunea rau de tot inainte. acum, parca nu sunt eu. parca nu ar trebui sa arat asa. ca si cand alta persoana se uita din oglinda la mine. ma simt mai singura si mai pustiita ca niciodata. ciudat, imi placea singuratatea. preferam sa stau toata ziua singura in casa decat cu cineva langa mine. acum imi e frica sa raman singura, mai ales seara. am momente cand in toiul noptii, imi este frica sa cobor pana in bucatarie. imi placea noaptea. acum ma sperie. imi e frica sa merg singura pe strada, am senzatia ca sunt urmarita la fiecare pas si ca se va intampla ceva rau. nu mai am incredere in mine.
Si mai toata ziua stau si ma gandesc. ce bine era cand eram fericita si indragostita cu
EL.

Da, am tot ce mi-as putea dori, dar le`as da la o parte doar pentru o clipa ca inainte. cand eram totii impreuna. cand eram fericita....cand nu aveam voie sa ma vopsesc, sa ma fardez strident, sa fumez. cand eram eu. in blugi, adidasi, satena si ascultand.e ra mai bine decat acum. cand stau singura de nebuna pe terasa, fumand. nu imi pot explica ce este cu mine. de unde melancolia si depresia asta. deja ma tine de
prea multe zile. si sa nu mai zic, o visez si pe Madalina Manole:))


what the fuck??? :)))

Un comentariu:

  1. o visezi ptr ca a avut un impact asupra ta... si esti urmarita zilnic... ai un blog! :P

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.