marți, 6 iulie 2010

De ce sunt cum sunt? Afla acum;)

Stiu ca par frivola si indiferenta. stiu ca par nepasatoare, orgolioasa si rece. poate sunt toate acestea sau poate nu sunt nici una. simt ca am toate calitatiile din aceasta lume, dar si toate defectele. acum pot fi rece ,rea, razbunatoare, indiferenta, nepasatoare, iar in 5 minute pot fi cea mai dulce,adorabila, iubitoare fiinta de pe planteta. am multe fete. fiecare persoana din apropierea mea scoate ceva diferit din mine. sunt o altfel de persoana cu fiecare om. cateodata cred ca nu mai am sentimente. simt ca toate au inghetat in mine. as vrea in unele momente sa nu mai fiu asa nepasatoare. sa fiu capabila sa spun un lucru bun, pozitiv, sa zambesc, sa pot chiar varsa o lacrima. alte ori sunt prea sensibila. pun suflet in tot ce fac, in toate persoanele din jurul meu... de cele mai multe ori ajung sa fiu profund de dezamagita...si din nou...ajung sa fiu rece ca gheata. de cele mai multe ori, nici eu nu stiu ce vreau cu adevarat de la viata asta.... azi imi doresc o relatie..iubire vesnica bla bla bla, iar maine....is gen "da-o in plm de iubire coaie, ce dracu , banii conteaza". da. sunt si materialista. da, as fi in stare de orice doar ca sa imi ating scopul, dar mereu ceva simt ca ma opreste..desi stiu ca as putea, ceva ma opreste sa profit. ceva ma opreste sa ranesc lumea din jur, si daca o fac..imi pare rau. am resentimente. nu multe, dar le am. oare atunci iase la iveala partea mea pozititva? ma atasez usor. ma indragostesc si mai usor, dar ceva nu ma lasa sa imi arat sentimentele. nu vreau sa fiu ranita. singura din lume la care ii zic"te iubesc" si chiar sa simt asta, e pisica mea. atatia oameni de kkt....mai exista iubire? mai exista prieteni? nu cred...sunt singura. chiar ma simt singura, dar decat sa imi deschid sufletul cu adevarat unei persoane, sa stie punctele mele slabe...mai degraba imi pun la loc masca si continui cu o alta zi....

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.