miercuri, 7 iulie 2010

Out of my mind!

Si stiti ceva? va urasc. va urasc ca imi intrati in minte si nu ma mai lasati sa judec limpede. sa fiu linistita.




acum ce fac? stau.


"Sunt cu A. il iubesc. nu ii voi face nici un rau. cum sa ii explic la B ca vreau doar sa fim amici fara sa il fac sa nu imi mai vorbeasca? tin la el si imi e greu. vreau sa il tin pe C in viata mea. e singurul care m`a iubit vreodata cu adevarat. dar C... intelege. te vreau ca prieten. ador sa te imbratisez si atat. nu te vreau. il am deja pe A. acum D si E. da baieti... sunteti ok. dar nu pentru mine.


oare puteti sa intelegeti ca imi place sa vorbesc cu voi, sa fiu in compania voastra, dar nu va vreau! pe nici unul! si nu stiu cum sa fac, sa incerc sa nu ranesc pe nimeni, sa nu ma credeti la sfarsitul zilei o nenorocita, cand probabil veti realiza, ca voi toti sunteti prieteni intre voi.
eu nu am nici o vina ca va vad doar ca pe amici. e problema voasta in final, ca vreti altceva de la mine.


il am pe el langa mine, si sincer nu am nevoie de altceva.


incetati va rog sa va mai jucati cu mintea mea. pana la urma, eu sunt proasta. ca ma gandesc la toti, cum sa nu cumva sa va ranesc, in timp, ce ar trebui sa ma gandesc doar la mine, nu?

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.