marți, 6 iulie 2010

Prietena neoficiala, amanta.

O femeie frumoasa nu poate fi a unui singur barbat. Pentru ca nu are rost. Show me a beautiful woman, I’ll show you a man who’s tired of fucking her. ( Perfect Stranger). Si eu visez . Cateodata cand sunt singura si raman acasa cu ciocolata si dulceata de capsuni si ”Breakfast at Tiffany’s” si eu gandesc la fel…..Ca sunt frumoasa, si nu as vrea ca patul sa fie atat de gol si casa atat de linistita. Si eu ma gandesc ca as vrea sa fiu iubita si stransa in brate acum si sa adorm in bratele cuiva care si-ar da si viata pentru mine. Si eu am trait in anii cu Romeo si Julieta, in Love Story sau Titanic. Insa mereu cand singuratatea ma musca cu astfel de ganduri imi parfumez corpul, imi pun lenjerie frumoasa si un pahar de Jack cu gheata. Si parca e mai bine singura si inconjurata de pantofi si rochite superbe si altele decat cu cineva care sa ma stranga in brate noaptea, care sa se bucure de tineretea mea si sa fie sigur ca ii apartin.
Da, iubirea care se transforma in respect, da, va dura. Dar cat respect mai exista in lumea asta? in tara noastra? Si nu multumesc, decat sa fiu respecata de un singur barbat, cel de langa mine, prefer sa fiu iubita de mai multi. Iubirea pasionala si adevarata nu se va transforma niciodata in respect. Va arde si se va stinge; ca orice altceva in lumea noastra nimie nu e vesnic. Nu, nici iubirea adevarata nu e.
Apoi banii. Banii pot cumpara orice. Cred asta. Banii pot cumpara si iubirea pasionala (chiar daca din motivatie financiara) si respectul.
si am scris azi aici pentru ca imi place de un nou barbat.nu stiu mare lucru de el,dar il plac, mult. Si trebuie sa imi aduc aminte de ce eu trebuie sa raman "amanta lui"prietena neoficiala si in nici un caz "femeia de acasa"/prietena oficiala. Pentru ca sa ma iubeasca pasional doar pana sa intervina respectul.

Un comentariu:

  1. replica din perfect stranger e total adevarata... iar ultimele randuri m-au facut sa ma gandesc la o anume situatie posibila... so... weird...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.