marți, 6 iulie 2010

EL..........

Nu nu este o declaratie de dragoste…cel putin nu una asa cum ar trebui, este o declaratie catre un EL, acel EL pe care il astept… sau pe care l-am pierdut si nu mi-am dat seama, ca pe un metrou la care am ajuns prea tarziu, cand usile se inchideau deja…
M-am gandit mult in ultima vreme, la ce vreau, la ce imi doresc, la ce am gresit in trecut, la ce au gresit altii in trecut fata de mine…la cum as putea sa nu mai gresesc asa…la care imi sunt limitele…prea multe ganduri…dar nu mai pot, trebuie sa scap de nodul din gat…simt ca ma sufoc.
Este clar ca ceea ce visez eu, ceea ce vreau eu, nu exista..si atunci ce pot face?! Ma schimb astfel incat sa imi gasesc un loc amarat in lumea asta murdara si trista.
Si acum va intrebati ce vreau?! Evident, vorbesc despre acel suflet pe care vreau sa il simt langa al meu…Dar poate ca unii au dreptate cand spun ca pentru ceea ce vreau eu este prea devreme, inca nu a venit timpul…dar eu mor de dor…si atunci ce pot face?!

Revin la schimbarea de sine, la modificarea mea astfel incat sa ma “modelez” pe langa ceilalti. Ma uit in jurul meu mereu si vad “cupluri”fericite, impreuna de ani de zile, care se mai cearta din cand in cand, dar totul este in regula....ii invidiez....


Ce vreau?

Sa simt ca este cineva permanent langa mine, chiar daca nu fizic, dar sa simt ca undeva exista doua brate care ma pot adaposti si iubi in liniste....o persoana care sa ma cunoasca mai bine decat o fac eu, care sa ma inteleaga din priviri...vreau sa simt din nou aceea apropiere imensa unde sa pot tacea, dar in acelasi timp sa spun atat de multe. Sa ma faca sa “cresc”, sa ma dezvolt, sa imi doresc mai mult, sa pot mai mult, sa fie mandru de mine. Sa simt ca este al meu, iar eu in totalitate a lui...sa fie intreaga mea existenta.Vreau un suflet pereche. Vreau sa intalnesc omul care ar fi in stare sa isi dea viata pentru mine.

stiu... vreau prea multe... oare exista barbatul ideal? Printul meu..?

nu cred. am sarutat prea multi boroscoi si nici unul nu s-a transformat ......

Un comentariu:

  1. exista dar nu stiu daca ai sa il placi.. si daca o sa il mai vrei cand o sa apara... sau daca o sa mai poti avea incredere in el...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.