marți, 6 iulie 2010

Help

Am nevoie de o pauza....cateva zile... singura si departe de totii si toate. nu mai pot. nu mai rezist. cu fiecare zi ce trece ma distrug si dezmembrez tot mai mult. psihic. atata stres.. nervi.. este deja prea mult. prea mult sa ma mai suport. incercam sa tratez totul superlativ, cu indiferenta, dar la un moment dat.. nu mai poti... si rabufnesti. sunt mai sensibila si fragila ca niciodata. trebuie sa ma calmez. sa imi revin. nu mai pot continua asa. cu tipete, nervii, plans zilnic.




o geanta noua, o rochita, niste pantofi si imi reveneam. acum.. am ajuns sa realizez ca nu totul se rezuma la banii. da, te binedispun, dar trece repede. asta ii prima perioada din viata mea, in care lucrurile materiale nu ma pot face fericita.




ce ati facut toata viata pentru mine? ati fost absenti. si pentru absenta asta, am primit papusi, casute pentru barbie si altele. acum va mirati. "Laura, chiar nu ti`e dor de mine niciodata?" nu. cum sa imi fie? nu ati stiut niciodata sa imi castigati afectiunea. iar acum... din nou. numai rau faceti. si inafara de voi, toata lumea simte nevoia sa ma enerveze.




am nevoie de liniste. de iubire( a parintiilor, de prieteni aproape) de cineva care sa fie langa mine. sa imi spuna ca totul va fi bine.








am nevoie de ajutor

2 comentarii:

  1. ai mai mult curaj decat mine... eu am articole de genul asta pe un blog ce nu este public... este doar al meu... dar tu ai avantajul ca te citeste putina lume...

    RăspundețiȘtergere
  2. si daca m`ar citi toata lumea nu mi`ar pasa...blogul meu, viatza mea...eu mi`o traiesc:) sunt experientele mele...bune, rele ma maturizeaza.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.