marți, 6 iulie 2010

The end.

Nici nu stiu exact cum ma simt.... nervoasa? trista? deprimata? singura... nu mi-e "ciuda" ca "te-ai despartit" de mine. mi-e ciuda ca am fost eu proasta... pana la urma... tot nu cred ca ar fi fost ceva ok intre noi.... adica.... ma indoiesc ca -ai fi zis la lume de noi.... nu zic , ca nu ma doare. ar insemna sa mint. totul era aproape perfect. dar ar fi trebuit sa intelegi si tu de la inceput, si ti-am zis, eu ma pot indragosti usor de tine, visul meu din copilarie ai fost...plm...oricum....am avut grija la inceput. sa nu ma "arunc" si sa ma implic. sa stau linistita... sa nu mai pun totul la suflet... sa nu mai visez cai verzi pe pereti. dar tot... tot insemni ceva. si acum... tot doare. si nu imi este prea bine....acum... sti ce o sa fac? o sa imi iau cel mai siropos film de dragoste pe care il am, ciocolata, inghetata, servetele , si ma descarc. si sa vorbesc imi e greu...simt plansul in gat. dar.. o sa treaca... cum am trecut peste atatea... o sa trec si peste asta. pana la urma... nu esti nici primul, nici ultimul.


desi chiar imi pare rau.






te iubesc

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.