marți, 6 iulie 2010

>:)

Si .... da. e marti dupa amiaza. eu? stau. pur si simplu stau cu ciocolata langa mine. mah...stiu cum se zice ca daca iubesti vrei ca pers iubita sa fie fericita, indiferent daca langa tine sau nu. na, eu nu pot fi asa! eu as prefera sa moara dracu` aia decat sa`i vad impreuna. sincer.sunt cam macabra. nu pot zambi copiilor mici. nu ma pasioneaza, nu imi plac. urasc copii. monstrii mici.nu zic...mi-ar placea sa am un copil, dar numai unu! as prefera sa fie baiat sa il invat cum sa iti bata joc de pizde:)) nu vreau fata ca nu as suporta sa o vad cum plange dupa o pula.l-as omora p ala. daca as avea copil, in mod sigur nu eu i-as schimba scutecele, nu as sta langa el noptile sa ma trezeasca. as angaja o dadaca full time. nu imi place rozul. mor cand vad roz.il accept pe unghii, pe blog si in luciu de buze. atat! nu visez cine romantice, plimbari p malul marii. nu vreau iubirea eterna, prefer sa fiu umpic mai materialista. nu m-as marita cu unu sarac lipit nici daca l`as iubi. urasc ursuletii si lighioanele de plus. am alergie la ele. nu imi plac floriile. cand primesc un buchet i-as da la aceea persoana cu el in cap. nu m`as duce cu cortul in viata mea. am incercat experienta, pana la urma am ajuns sa dorm in masina. urasc berea. cum sa bei bere?? wtf?? nu imi place sa fiu indragostita. ajuns sa fiu prea sensibila, prea draguta. sa accept orice kkt(de ex faza cu cortu') azi mi-o zis tata ca e incredibil cata rautate incape in mine.ce ii drept...cat timp mie mi-e bine, de restu' nu imi prea pasa.


hmmm.......

Un comentariu:

  1. uite ca am mai prins cate ceva despre tine... nici mie nu imi place rozul.. poate doar pal... sa stii ca am scris one day ca mi-ar placea sa primesc o floare :)) .. never happened... si beau doar tuborg tropical sau becks lemon... restul berilor au gust de ... bere! un vin rosu.. mmm... demidulce... yummm... interesant anyway

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.