marți, 6 iulie 2010

Pizda frigida fara pic de sentiment...

Deci da....azi cineva m`a instiintzat ca sunt "o pizda frigida fara pic de sentiment ". tind sa crd ca nu este adevarat. parerea mea;)) da, iubesc. in primul rand pe mine, apoi pe cativa membrii ai familiei. tin la putine persoane din anturajul meu. le poti numerota pe degetele unei maini. ma indragostesc. des, frecvent, imi pierd capul de tot si parca pot zbura peste mari si tari. pacat numai ca "iubirile" mele in mai mult de o saptamana li se stinge flacara. visez. asta face cel mai des. si noaptea, si ziua cu ochii deschisi. visez la printul pe care cred ca o sa il astept toata viata si probabil va intarzia sa apara....


adica sa fim seriosi, unde sa il si gasesc, la ce pretentii am? frumos,destept, cu banii, un om langa care fiecare zi sa fie ca o aventura, care sa ma iubeasca si sa ma faca si pe mine sa il iubesc numai pe el, nu sa ma mai gandesc la inca 5 pe langa...
pfff la naiba.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.