marți, 6 iulie 2010

Strumfa...

As vrea sa existe o lume fara prejudecati. in care daca am chef sa'mi iau chilotii peste pantaloni si sa ma vopsesc verde cu picatele roz in cap nimeni sa nu se uite ciudat la mine pe strada. o lume in care sa nu mai fie atata invidie si ura pentru nimic, fara vorbe barfe si toate cacaturile. in pula mea, ce va pasa cu cine umblu?cu cine stau? ce fac? nu puteti trai de mine? pana la urma..care ii treaba?

Sunt o fata simpla. am 2 parintii, un frate cu care nu prea am tangentze ,un prieten adevarat, cateva cunostinte mai apropiate cu care ies in oras . nu sunt cu nimic mai presus sau mai prejos decat voi totii. tot ce imi doresc e sa am o viata fericita si sa imi gasesc persoana potrivita pentru mine. am facut multe cacaturi, dar si multe lucruri bune. nu cred ca merit sa fiu judecata in functie de ce se aude si vorbeste de mine. incearca in pula mea sa ma cunosti inainte sa iti faci o parere. multe lucruri le spuneti si le vorbiti fara sa ganditi, dar cateodata doare. sunt om si eu nu o statuie. oricat de mult incerc sa fiu indiferenta, dar nu pot tot timpul. am si eu sentimente.plang, sufar, rad , ma enervez, visez...poate ca visez prea mult. visez la o lume in care totii sa fim acceptati pentru ce suntem nu pentru ce se vorbeste sau cine sunt parintii nostrii. doare cand esti catalogat si studiat ca un exponat
dintr`un muzeu.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.