duminică, 11 iulie 2010

Lay your body down...

Nu pot. si poate niciodata nu voi putea avea o relatie. poate nu insel in sensul in care m-ai pus sa iti promit ca nu o voi face, dar cu gandul e altceva.
stii, si m-am saturat. sa fac oamenii sa sufere. regret fiecare fraier care a ajuns sa ma iubeasca. pentru ca nu merit. pentru ca la mine iubirea nu tine mai mult de cateva saptamani. pentru ca de la un EL de acum ceva timp... nu am mai putut iubi cu adevarat. si sunteti fraieri deoarece stiti cum sunt. stiti ca nu merit si nu ma voi schimba, indiferent cat incerc si eu.
credeti ca nu as vrea? sa simt ca sunt cu adevarat numai a unuia si fizic si mai ales psihic? mai mult de 2 sapt nu cred ca mi-a reusit.


Si as prefera. ca in loc sa las in urma mea regrete, eu sa fiu ceea care sufera. care e inselata. care e indragostita nebuneste.


Fiecare puteti gasi in mine tot ce vreti. fata ideeala. pentru ca oricum, eu nu sunt una. sunt mai multe. cred ca toate tipurile de personalitate se gasesc in mine. sunt mult prea complicata si complexa pentru unul singur.


Si chiar incerc. sa fiu draguta si cuminte. dar la fel de mult cum imi plac plimbarile, sa merg la cinema si primele saruturi atat de timide... pe atat de mult ma indentific cu Samantha din sex and the city. na exemplu.


Nu cred ca as fi fericita nici cu unul pe care il iubesc si sa am o viata la tara , linistita si doar cu el, cum nu as fi fericita, nici cu alchool, droguri , sex .


Le vreau pe toate. nu pot alege doar una singura. este mult prea greu. si e greu sa iti explic tie, love, ca sunt momente cand te iubesc la disperare, dar si momente cand as vrea doar sa o terminam dracu odata.


Ti-am promis ca nu te insel. fizic. nu o voi face. imi voi acorda inca o sansa. sa trec de plm.. chestia asta.


Am nevoie de cineva cel putin la fel de puternic ca mine. cineva care sa imi impuna o anumita autoritate. unu` care , scuzati expresia "sa aiba coaie". m-am saturat sa fiu eu "barbatul" in relatii si sa comand totul. sa fiu inconjurata de catei.

Un comentariu:

  1. nu te mai asemana cu un personaj fictiv dintr-un serial al carui scop este sa produca bani...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.