sâmbătă, 10 iulie 2010

"Prieten" imaginar

Si nu inteleg. este chiar peste puterea mea de intelegere. ma... si doare. chiar doare. nu stiu cum poate minti un om in asa hal si mai ales cu asa un scop. si ce ai realizat? nimic. un kkt mare de tot. esti fericit? multumit?
si inainte.. iti pasa. acum, vorbesti ca, cu oricare de pe strada. na atunci, du`te de unde te-a scos mamica ta draga.
din toata drama asta, cine a iesit mai sifonat? eu. care nu am nici o legatura cu voi.
eu, pentru ca am avut o persoana aproape de mine cand mi-a fost mai greu, care acum s`a dovedit ca nici nu exista. ca era doar un plan stupid de al tau.
ok. m-am atasat de tine. dar in felul in care sunt eu... in 2, 3 saptamani daca imi voi aminti de tine, e bine:))


din nou. pentru ce? pentru nimic.

Un comentariu:

  1. ah... am crezut ca semeni si aici... eu chiar am un prieten imaginar.. il gasesti pe blog :P

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.