marți, 6 iulie 2010

Ganduri spuse in soapta...

Si azi... senin ca intotdeuna...m-a anuntat ca nu vrea sa ma mai vada. ok. iti respect decizia. nu ma voi ruga de tine sa te intorci la mine.......as vrea.chiar as vrea sa fiu capabila sa simt pentru tine ce ar trebui. si am incercat. si inca incerc...in schimb... ma conving pe zi ce trece ca o relatie nu e … cum sa zic eu? nu e ceea ce imi doresc cu adevarat. sau poate Catalin are dreptate si barbatul nu e potrivit. un lucru e sigur: nu stiu daca mai pot continua asa.
Vreau sa stiu daca sunt capabila sa fiu o femeie ”normala”. capabila sunt. Am vrut sa stiu daca pot sa iubesc un singur barbat. nu prea pot ........sa fiu cu gandul numai la unu`
nici nu stiu cum sa scriu azi pentru ca nu stiu cum ma simt. nu stiu daca sunt fericita, daca sunt plictisita, sufocata sau trista. probabil e putin din fiecare
Sunt iubita constant. e multa stabilitate in viata mea acum. multa normalitate. multa iubire. multe lucruri simple frumoase si normale.

Imi lipseste dezordinea din viata mea. imi lipseste nebunia de a fii libera sa ies unde vreau si cu cine vreau. Imi lipsesc cluburile de lux si dansurile tarzii. Imi lipsesc excursiile neplanificate. Imi lipseste sa scriu despre dragoste eterna si nemuritoare, desi nu cred in ea, sa scriu pe blog in noptile tarzii tot ce imi trece prin cap, fara sa ma gandesc "stai ca nu pot sa scriu despre x ca citeste EL...."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.