miercuri, 19 decembrie 2012

23 de ani si ce am invatat





Ce am invatat eu, in sfarsit, pana la varsta asta minunata:

- unele prietenii dispar intr-o secunda, chiar daca au fost frumoase ani intregi

- daca un barbat te place, te cauta, chiar daca ai prieten, chiar daca esti inabordabila, chiar daca... te cauta!

- am iubit cum nu cred ca am sa mai iubesc vreodata, dar asta nu inseamna ca n-am sa mai iubesc

- detasat de suflet, sexul e doar sex, si e ok

- sunt fundamental o sensibila care se consuma din cele mai mici chestii si in acele momente o sa-mi apara pete

- e IMPORTANT sa te speli pe dinti in fiecare seara, sa te demachiezi si sa te dai cu crema, indiferent cat de obosita/beata/sparta esti

- manichiura iti poate face ziua mult mai frumoasa :)

- esti liber sa iei ce decizii vrei tu si sa-ti asculti inima - daca vrei sa pleci din tara, du-te, daca vrei sa porti matase iarna, poarta, o viata ai

- uneori trebuie sa-ti constientizezi mortalitatea si varsta

- sa folosesc "memo" de pe telefon atunci cand merg pe strada si-mi vin idei de scris pe blog, depinde doar de mine sa raman creativa

- oricum ar fi, marea ma spala direct pe inima

- strange bani si du-te si viziteaza cat poti din lumea asta mare

- cand mai jos de atat nu poti sa ajungi, tot ce trebuie sa faci este sa te ridici, va fi bine

- toti suntem niste egoisti, depinde doar de noi cum dozam aceasta caracteristica

- sa nu mai intretin prietenii din complezenta cu oameni ipocriti

- MAGNE B6 face minuni 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.