joi, 30 septembrie 2010

Inca...?

Am doar 21 de ani.... si le-am facut pe aproximativ toate. Azi am stat si m-am gandit. Nu e aproape nimic ce as putea spune "oaaauu nu am facut" . Am vrut sa imi traiesc viata si deja am facut-o... prea repede :-??. Nu regret, pentru ca daca nu erau lucrurile si bune si rele din trecutul meu, eu nu eram cine sunt astazi. Iar banii... nu aduc fericirea. Asta va pot spune sincer. Mereu am avut tot ce mi-am dorit si poate si mai mult. Nu am stiut ce e aia lipsuri financiare. In schimb, sufletesti... sunt destule. Cred ca ii adevarat. Niciodata cei cu bani, nu vor fi fericiti.
Nu mai vad distractie in cluburi si statul cu 2,3...5 deodata. Din iulie nici nu simt nevoia....


Nu vezi...? toti au venit, si au plecat. Tu esti singurul prezent mereu. Nu vreau sa imi imaginez viata fara tine. Si ma gandesc la viitor si 2 imagini, 2 variante imi apar in minte:



1.Singura, independenta financiar, fara barbat, doar eu singura pe lume, imbracata frumos si insarcinata;
2. Cu tine. sa ma trezesc dimineata, iar tu sa fi in pat cu mine. ma vad locuind cu tine, maritata, cu copii...


Nu vreau sa cunosc alt barbat. Nu vreau aventuri, nu vreau sa fiu nevoita sa ma deschid in fata altuia si sa incerc sa il primesc in viata mea. Tu ma iubesti. Tu ai grija de mine. Cu tine ma simt in siguranta. Tu stii cat ma duce capul. Tu esti hotarat, stii ce vrei in viata, stii unde vrei sa ajungi, ce sa faci. Ai ambitii. Iar tu.. nu m-ai putea dezamagi. Astea sunt doar putine din motivele pentru care te iubesc. Si nu vreau sa renunt la tine, pentru ca fara tine mi-ar fi greu sa traiesc. Ai incredere in mine. Stiu ca iti este greu, dar m-am schimbat.


Ceea ce incerc sa imi spun... Vreau o viata cu tine, nu cateva luni. Iar noi doi, ne-am putea descurca. Putem sa facem sa mearga. Un pic de credinta iti cer...

Un comentariu:

  1. prea visator articolul... la 21 de ani afirmi ca ai trait totul, stai sa vezi la 28.. nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi la 38 pentru mine.. sau si pentru tine... chiar nu vreau sa ma gandesc asa departe... iar faza cu "doar tu"... e o obsesie

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.