miercuri, 6 octombrie 2010

Freedom :D

Pentru mine e atunci cand ma pot bucura de lucrurile simple pe care viata mi le ofera...atunci cand pot zambi si imi simt inima plina de liniste..atunci cand sunt inconjurata de natura, de prieteni, de iubire, atunci cand simt ca cineva acolo sus ma iubeste, cand evoluez, cand creez ceva, cand o imbratisez pe mama cu dragoste, cand ii pot spune cuiva "Te iubesc", cand fac un strain sa zambeasca, cand ma zbengui libera, ascultandu-mi inima ca si cand nimeni nu m-ar vedea, cand imi las emotiile si lacrimile libere, cand sufar, cand simt parfumul florilor de camp si alerg prin iarba, cand imi savurez ceaiul si pufuletii, cand ma supar si apoi imi trece, cand imi ciufuleste vantul parul....chiar si atunci cand iti spun adio...si ma intorc din drum...cand simt dor , pasiune...cand ma stresez ca ma voi intalni cu ursi daca merg la vreo cabana prin munti, cand fulgii de nea mi se aseaza pe nas....cand visez!

cum vezi tu libertatea?

Un comentariu:

  1. as vrea sa pot fi rational mai mult timp cand inchid ochii si ma bag la somn.. in cadrul imaginatiei aleia am cea mai mare libertate... insa niciodata nu apuc sfarsitul ei...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.