miercuri, 8 septembrie 2010

With you I`m a different girl...

De ce oare atunci cand te indragostesti, sau te atasezi de o persoana, involuntar incepi sa te schimbi? sa te transformi, sa fi mai bun/a pentru persoana aceea. sa fi destul de bun/a...de multe ori ai senzatia ca nu esti ceea ce ar merita celalalt, ca nu il/o meriti. cred ca e cel mai groaznic sentiment. si incerci, si incerci, sa-i faci pe plac, sa fie totul bine si perfect, sa creada ca tu esti minunat/a, si sa nu iti vada celelalte defecte. Dar mereu, indiferent cat incerci si te strofoci, pana la urma nu vei putea fi mereu "perfect"...


Ma faci sa ma simt o persoana "mai buna". De la un timp, sunt mai calma si linistita decat am fost vreodata. Ma faci sa visez. Desi incerc, sa imi opresc accesul la fantezii si iluzii, nu prea pot. Sunt si eu om. Azi de exemplu imi imaginam ca vine iarna si mergem la munte. Sau oare daca vii la mine, ce sa gatesc?? (avand in vedere ca eu chiar nu gatesc si nu am gatit pentru nimeni) da, par lucruri minuscule, dar daca tu in viitorul apropiat vei pune stop la tot, eu din nou voi cadea...


2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.