luni, 20 septembrie 2010

My prince:X

Si ma ai pe mine..... "normal" ce inseamna totusi normal? Pentru fiecare dintre noi cred ca are un inteles diferit.Sunt visatoare...rau de tot. Noaptea visez, ziua la fel(numai ca o fac cu ochii deschisi). Nu ai idee cate scenarii sunt in mintea mea. Imi place noaptea...desi iubesc petrecerile , vreau unul caruia sa-i gatesc...sa stau in fata smineului si sa ma trezesc langa el. Da, le vreau pe toate, desi , te vreau numai pe tine. Incet incet celelalte lucruri au inceput sa paleasca in jur. Tu, si atat. Tu esti normal, linistit, plin de bun simt, politicos... iar eu...sunt "de toate".



Copilaroasa...fiecare om este copilaros in felul lui de a fi. da, nu imi plac lighioanele de plus si rozul.Nu ma mai joc cu papusi. Dar din cand in cand, tot ma mai joc "dezbrac`o,imbrac`o pe barbie". Stii bine ca am momente in care ma matzai si ma dau pe langa tine, razgaiata si incapatanata ca un copil de 4 ani. Asa sunt eu. Cum am mentionat mai sus, fiecare are momentele lui.




Si da, imi e frica de tine. Oricum... ma simt vulnerabila in fata ta... fragila. Imi e teama sa nu patesc din nou sa plang si sa sufar...si ma chinui.. si incerc... dar nu ma pot abtine, sa nu te iubesc. Esti minunat.





De ce scriu asta pe blog? Pentru ca nu ti le pot spune tie. Nu ai cum sa stii ce este cu adevarat in sufletul meu. Ma calmezi. Ma linistesti. Mi-ai taiat pofta de iesit si de tot. Tot ce vreau sa fac, vreau sa fac cu tine.




Da, esti perfect pentru mine. Tu imi aduci liniste in viata, iar eu ti-o colorez pe a ta:)

2 comentarii:

  1. oricum noi nu ne am despartit oficial...doar ne am vzt fiecare de drumul nostru.:) in mom de fata nu mai stim unul de celalalt

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.