vineri, 17 septembrie 2010

EL

E noapte... e tarziu...pe strazile intunecate abia daca se mai zareste cate o umbra...stau la fereastra fumand o tigara...nu imi mai trebuie...o arunc si ma intorc in pat la el...ma cuprinde in bratele lui puternice, singurul loc din tot universul in care simt ca nu ma poate atinge nimeni si nu imi poate face rau...ma strange usor si ma saruta pe frunte. Imi ridic privirea, iar in ochii lui citesc numai iubire. In sfarsit ma simt in singuranta...iubita. Nu imi mai doresc nimic. Vreau sa ramanem asa toata viata. Atatea lucruri vad in ochii lui albastri si mari...ma simt inconjurata de dragoste...imi zambeste...

Ma trezesc...nu a fost un vis...El chiar exista... Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.