marți, 21 septembrie 2010

I was happy...

Si stii de ce...?


pentru ca sunt imprevizibila, schimbatoare, sensibila, dar de multe ori incapabila de un sentiment;


pentru ca te iubesc cum cred ca ar trebui sa o fac;

pentru ca daca ar fi sa imi petrec viata cu cineva, tu ai fi acela. Cu tine vreau
copii si sa ma trezesc dimineata;

pentru ca nu`te as rani niciodata intentionat;

pentru ca simt ca ceva din mine s`a dus, ca ceva lipseste, ca nu sunt completa.. si nici acum nu stiu exact ce;


pentru ca azi simt din tot sufletul ca te iubesc;

pentru ca mereu mi-a pasat de mine mai mult ca de oricine altcineva;

pentru ca relatiile mele preferate erau ceva de genu` ..."uite... ne intalnim, suntem impreuna, dar nu afla nimeni. nu ne expunem" ori "suntem impreuna, dar fiecare face ce vrea cat timp nu aflam nimic de ce a facut unu` si altu`";

pentru ca atunci cand ma iubeste cineva, am tendinta sa fug;

Si nu imi place sa ma prefac. Nu vreau sa pozez in fetita cuminte. Nu imi e rusine cu mine si nu mi-a fost niciodata;

Nu regret nimic din ce am facut. Daca toate kkturile nu ar fi fost, nici eu nu eram
cum sunt acum;




Si tu stii bine cine sunt si cine eram. Tu ma maturizezi, ai schimbat atatea la mine si nici acum nu e prea tarziu. Am speranta ca intr-o zi, voi putea fi exact fata de care ai tu nevoie.
Desi imi place cum sunt, pentru tine o voi face. voi incerca sa ma schimb...
TU meriti.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.