sâmbătă, 4 septembrie 2010

No title...

Pfff...iar toamna .Numai cand am scris postul despre depresiile care se instaleaza in perioada asta, si uite.. iar a venit. Se duce vremea asta mai ceva ca viteza luminii, si noi nici nu ne dam seama. Vara asta pt mine a insemnat schimbare, multa schimbare .Schimbare de mentalitate, schimbare de oameni, schimbare de stil si tot asa, cand ma uit la postarile din anu' precedent, nu ma mai recunosc, m-am schimbat (in bine). Incep sa ma simt femeie, am cautat si am gasit barbatu' langa care sa ma trezesc in fiecare dimineata, imi face placere sa ma trezesc dimineata si sa pregatesc cafeaua pt EL care inca doarme. Sa imi fac griji ? Nu. Nimeni nu ma crede cand spun: Gata! Urmatoru' va fii de tot. Dar uite, in cazul meu, ca am inceput sa umblu prin cluburi, plecari pe la cabane, iesiri pana tarziu, javre peste javre, pardon, voiam sa zic baieti, si uite asa.. deja am ajuns in stadiu in care sa spun STOP!, da.. e cam devreme, totusi am 21 de ani, dar asta imi doresc.. si mi-am dat seama de asta cand in iulie l-am intalnit pe EL cu care am socializat mai mult sau mai putin, seara, ajunsa acasa, mi-am inchis ochii si am spus "As putea sa fiu langa el si la 50 de ani", lucru de care nu am fost sigura cu nimeni.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.