sâmbătă, 25 septembrie 2010

My :X

Am nevoie de tine, ca de aer, ca de apa. E greu sa recunosc asta, sa ma declar infranta in fata ta. Tu raspunzi in mijlocul noptii la telefon, tot numarul tau imi apare in minte. Si nu pot sa te mint si stii prea bine si cand am cea mai mica incercare de a`ti ascunde ceva. nu pot. Dar cand apare o schimbare in viata mea, tu esti primul care afla. Si stii si fara sa iti zic unde sunt, cu cine, ce fac, chiar si cu cine si ce vorbesc pe mess. Tu ma intelegi. Tu ma cunosti mai bine ca oricine altcineva. Tu ma ajuti. Si stiu ca ma certi doar cand nu iti convine ce tampenii mai fac si ca imi vrei doar binele. Si stii ca cel mai in siguranta ma simt cu tine. Cu tine pot fi eu. Tu nu ma judeci pentru cum gandesc. (desi daca o faci, e tot pentru binele meu). I SHOULD GROW UP!!! Si stii? As vrea ca mereu sa ramai in viata mea. Nu vreau sa te pierd niciodata. Esti unul dintre cele mai bune lucruri care mi s-au intamplat.
TE IUBESC.
Cel mai mult stii ce imi lipseste? Sa ma tii strans in brate, sa stam, sa povestim, sa adorm in bratele tale. Mereu am simtit ca acolo e locul meu:)

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.