joi, 1 aprilie 2010

Pentru el,pentru noi doi si pentru ca a fost frumos.

Poate ca atunci cand trebuia sa ne lasam sufletele,nu le-am lasat,poate din teama poate din nesiguranta,pentru ca niciodata n-am stiut cand si daca e momentul,stiam doar ca acele momente erau reale si erau minunate,dar poate ca din frica de a nu face un pas gresit,n-am facut nici unul,din teama de a nu strica acel "ceva" care ma facea sa ma simt Eu,care, poate inconstient, ne unea.

Si da,imi pare rau k am contribuit la stricarea "randuirii" tale,dar nu-mi pare rau de nici un minut petrecut cu tine,pentru ca au fost singurele momente in care totul parea sa aiba un sens.

Si da, mi-as fi dorit sa-ti pot citi gandurile, macar un minut, sa intaleg ce-ti doresti, ce astepti...

Si da, People Do always leave, lasandu-ne pe noi ceilalti, cu intrebarea : What if...?


"Fericirea pleaca in zori de zi,lasandu-ne tanjind dupa o clipa marunta marunta marunta".

Ai uitat ?
- Nu ..n-am uitat lucrurile marunte,si chiar daca as vrea sa le uit,nu pot.

- Lucrurile marunte. Dar tu ...?

Si da, ar mai fi ceva ce nu ti-am spus niciodata despre mine.


Don`t forget to dream and to believe in miracles,that's what makes you special, that's what makes you different from all the others, that's what makes you...YOU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.