luni, 5 aprilie 2010

Zi`mi ca nu`i asa...

Da mah,in seara asta am chef sa fiu mai plangacioasa,pula mea frate.. nush ce mi`a venit,probabil e vina pieselor care le ascult momentan. Bai deci.. fie ca recunoasteti fie ca nu,dragostea doare coaie.. doare intr`un hal de nici Tyson nu ar rezista.Nush cum se face asta dar asa e..
Sau ce? Hai contrazice`ti`ma si ziceti ca nu e adevarat.Ba e frate,daca a fost dragoste.. doare si punct.Cati dintre voi nu ati plans cel putin o data in viata voastra pt un anume el/ea care v`a lasat pt altcineva mai bun? Cati dintre voi nu ati dat cel putin o data un telefon la un tovaras/tovarasa iar discutia sunand in felu` urmator: "frate sunt praf,hai sa iesim..numai pot sta in casa" ...cati dintre voi nu aveti cel putin o piesa care cand incepe va ganditi la acel ea/el .. indiferent de locu` unde canta piesa. Ehhh.. la urma urmei,am dreptate este ? Nu va mai mintiti coaie ca sa pareti tari.Asta e,suntem oameni...nu pietre.

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.