marți, 6 aprilie 2010

Idealismele muierilor...pardon, speciei feminine.


Nu mă-ntreb prea des de ce fac parte dintr-o specie atât de cretinoidă pentru că mi se rupe. V-am mai zis că-s perfectă, v-ați obișnuit, aproape o credeți. Minunat. Da’
altele nu-s. Ei, uite asta nu-i minunat. Da’ deloc.


Cum ar fi să-si explice ele ce fericite sunt lângă iubitul lor, chiar dacă nu-l
cheamă George Clooney. si cum au învătat ele să aprecieze un bărbat obisnuit. Să-ti moară cactusu’ din hol că esti fericită? Extraordinar! Bă, io nu m-as fi gândit să fiu fericită. Pe bune. Apropo, da’ tu cine esti de simti nevoia să ai un bărbat cu nume cunoscut că altfel nu esti fericită?

SAU. Foloseste auto-sugestia ca să-ti placă de tine, de cum arăti, de cum esti ca femeie.Pfffffff Doamne, nu sunteti proaste degeaba, io nu m-as fi gândit. Adică, la o adică, n-are cum să-ti placă de tine. Bă, voi sunteti dezechilibrate mintal? Acu’ serios vorbind, voua v-au luat părintii pat suprapus când erati mici si cădeati în cap în fiecare noapte? Ati făcut baie-n veceu până la 7 ani? Ai dormit pe presu’ de la intrare? Sincer, simtiti nevoia de un sistem de irigatie la creier? Că-i cu secetă mare de ceva ani încoace, observ.

SAU. Nimic nu e mai dăunător psihicului decât un prieten cu intenţii greşite sau răuvoitoare. Nu, nimic nu e mai dăunător decât un caracter slab si nesigur mână-n mână c-o minte creată. Ele mai zic: Un singur sfat şi o singură soluţie în cazul în care cineva (şi de obicei mascul) vă atacă întreaga personalitate este să faceţi o baie reconfortantă, să vă îmbrăcaţi cu hainele pe care le-aţi aruncat mereu în spatele dulapului pentru că vă fac să apăreţi ceea ce nu sunteţi şi să vă sunaţi prietenii cei mai buni care să vă scoată la o băutură undeva aglomerat. DAR VAI, un mascul mi-a atacat personalitatea! Mă duc să fac o baie (la naiba, n-am sare de spermă) si să mă îmbrac cum n-am curaj s-o fac zi de zi pentru că-s cretină si-mi pasă de ce spun altii. După care o să-mi sun prietena să mă scoată într-un loc cu multe personalităti, a mea e atacată si tre’ să fie altele împrejur să supravietuiesc.

SAU. Nu aşteptaţi să fiţi femeia care puteţi să fiţi, deoarece timpul trece şi veţi descoperi că aţi aşteptat momentul mult prea mult şi l-aţi ratat. Bă, sper să nu faceți plozi. Deci voi n-aveti dreptu’ să procreati bă, sunteti prea praf pentru secolu’ ăsta. Si dacă specia umană se-nmulteste cu d’astea ca voi io mă retrag în sălbăticie.

As vrea să cred că nu toate femeile’s la fel de frustrate. O să fiu rea si nu vă zic pe ce site am găsit ineptiile de mai sus. si-n acelasi timp drăgută că nu vreau să prejudiciez imaginea lărgutelor cu nume si prenume. si-asa dau în gropi săracele, nu tre’ să le ajut io. Mâine dimineată oricum o să plângă juma’ de oră că nu-si găsesc placa de întins părul. Si când tocmai ti-au refăcut machiajul o să descopere că pantofii preferati n-au flecuri.si-o să plângă din nou. O să se-ncalte în altă pereche si-o prietenă o să spună: ce pantofi naspa. si-o să plângă din nou. După care o să-si aducă aminte că pe iubit nu-l cheamă Brad Pitt. si-o să plângă.

Zău că mi-e milă de voi, de anii pe care-i trăiti, de viata pe care vi-o închipuiti si n-o aveti, de frustrările zilnice, de neîncrederea în sine, de prostia care zace maldăr în voi. Mi-e milă că vă trăiti viata în vis, pentru că vă pasă prea mult de ce spun si gândesc altii despre voi. Atât de mult încât uitati de voi si trăiti pentru lume. Asta se numeste ratare. Asta sunteti, asta întruchipati. Doar că aveti chip de femeie si câteva găuri care vă ajută să supravietuiti. Însă denumirea generică o aveti pe cocoasă, înscriptionată până-n sânge. Ratate.

4 comentarii:

  1. Iar eu ca sa citez pe cei de la Parazitii "toti ne hranim cu vise creeaza dependenta dar nu sunt interzise". Asta e cel mai mare drog posibil sa te inchizi in propria ta lume si cand vrei sa scapi din ea sa iti dai seama a e mult prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  2. haha.. imi place articolul asta... primul care m-a facut sa rad... ai crescut in ochii mei ... ca sa nu uit: ca strumfa nu trebuia sa fii albastra?!? ... iar cel mai mult imi place ca te consideri perfecta.. minunat... putem face cunostinta: eu sunt Micutz, zeul suprem... pare bine si stiu ca si tie;)

    RăspundețiȘtergere
  3. normal:D pai dupa sarbat o as`mi fac parul albastru:X o parte:D tre sa fiu diferita de trompetele astea care ne invadeaza:)))))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.