vineri, 9 aprilie 2010

Cresc..ma maturizez...si nu vreau...

Stateam ieri si povesteam cu pizda cu care`mi impart cafelele si tigarile si o venit vorba de chestia asta cu maturizatu` ..in pula mea sunt ingrozita.Am avut si o discutie cu mama acu` cateva zile:
Eu: mama vreau sa ma angajez, vreau sa am banii mei sa nu va mai fut pe voi la cap.
Ea: .....esti sigura? ( cu lacrimi in ochi)
Eu: absolut.
Da mah, am 21 ani.. sa`mi fut una si inainte cand aveam 15,16 ani si auzeam de persoane care au 21 ma gandeam "ce batrannnnnn/a" . O laie, si acum la 21 ani fac tampeniile care le faceam atunci...refuz sa cresc, sa ma maturizez.. si o fac involuntar din cate am realizat cand am zis faza aia cu angajatu`. Mi`e dor sa ies afara sa ma joc, sa ma strige fetele la geam ca deh` nu aveam celulare sa ne dam bip`uri, sa le aud cum o roaga pe mama "mai lasati`o putin va roggggg" .. sa ma joc castel si kkturi d`astea... Sincer, mi`e dor si sa ma pedepseasca mama, a ma certe, sa nu ma lase afara ca e tarziu. Imi zicea cineva cand eram mica si ma boiam pe fata cu tot felu` de culori si d`astea sa incetez ca o sa`mi fie dor pe urma de fata mea de copil. Incep sa ma gandesc la viitor, la cariera, la un iubit stabil.. nu e bine! Vreau sa ma rosesc ca sfecla cand un baiat vorbeste cu mine, vreau sa`l sun si sa inchid cand raspunde pt ca mi`e rusine sa zic ceva, vreau sa ma imbrac in sandale si sosete cu dantela pe margine, vreau sa ma dau pe leagan fara sa iau amenda pt ca sunt prea mare...vreau sa am 10 ani!

Un comentariu:

  1. wow.. ce tinerica esti! aproape ca o sa am remuscari daca o sa fac vreodata sex/dragoste/same thing cu tine... ba nu, nu voi avea... m-am razgandit! I'm thinking "if it goes in properly, you can take it all the way"...:))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.