sâmbătă, 30 aprilie 2011

Damn girl !!!

Am atatea ganduri si nici macar nu stiu cu ce sa incep.
Din cand in cand, am nevoie de ceva timp si pentru mine. timp, care sa imi aminteasca totusi cine sunt.

De ceva timp, am gasit metoda care ma aduce inapoi pe linia de plutire.

O ora am stat sa imi fac parul si sa ma machiez. o jumate pana m-am hotarat cu ce sa ma imbrac si inca 2 ore, timp in care m-am relaxat in cada.
Am parasit casa in clipa in care cand am trecut prin fata oglinzii, ceva din mine a exclamat "damnn girl!!"

Si stateam ieri, pe locul din dreapta, al unei masini frumoase, langa un barbat puternic, care ma adora. care ar face orice sa ma aiba.

Am nevoie , ca din cand in cand, sa imi amintesc cine sunt.
Sa stiu ca sunt frumoasa, ca il pot avea pe oricare. sa ma joc cu mintea celor din jur, care pun botu' la tampeniile mele.

Sa imi aduc aminte, ca nu sunt genul de fata de plimbat pe jos in parc.
mereu am fost inconjurata de bani, lucruri frumoase si nu voi schimba asta.

Acum intelegi de ce nu mai visez aiurea si am momente cand chiar nu imi pasa?
Pentru ca stiu cat valorez.

"You know she loves only your contribution, shes addicted to Fendi shoes and Prada bags, she don't really want your love, she want's your credit card"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.