duminică, 1 mai 2011

C.

Hai lasa-ma cu d`astea.

" Nu vroiam sa iti mai F*** viata pt mine"
" Ma simteam eu vinovat"


Te rog Honey, du`te si minte pe altcineva, cu mine nu mai merge.
Tot ce am facut, am facut cu speranta ca poate te vei schimba, poate vei realiza ce ai langa tine.
Din pacate, nu poti schimba un om. Doar el se poate schimba. Tu nu ai vrut. Am pus stop in momentul in care nu am mai putut suporta.

Nu stiu cum indraznesti sa dai vina pe mine. Cu ce am gresit? Ca te-am iubit mai mult decat te-ar fi iubit probabil oricare tampita?
Pentru ca stiu, asta am si fost. O tampita. Naiva. Proasta. Intr-un singur cuvant, indragostita.

"Noi" nu mai exista la prezent si nici nu va mai fi vreodata.
Am gresit, dar macar am invatat ceva.

As vrea sa uit, dar din pacate nu pot. "NOI" este un subiect inchis, asta daca nu vrei cumva sa iti scot ochii zilnic cu prostia de care dai dovada.

Ai putea sa apreciezi macar efortul meu a a vorbi frumos cu tine, si de a salva ce a mai ramas din prietenia care era inainte intre noi. Si te rog, adu-ti aminte : NU EU AM FOST CEA CARE A VRUT CEVA DE LA TINE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.