duminică, 3 aprilie 2011

Infidelitatea

multe femei si-au pus intrebarea de ce sunt inselate.

- in fruntea listei, este sexul, sau lipsa lui....

- oportunitatea. din moment ce apare alta care sa il stimuleze sexual si intelectual, el fiind plictisit deja de tine, crezi ca nu va ceda? pana la urma, creierul barbatilor... se afla in pantaloni;)

-gelozia.telefoane non-stop, certuri bazate pe supozitii, nu fac altceva decat sa te distanteze de cel de langa tine.

-razbunarea. cel mai rau lucru unde il poti lovi, este orgoliul... l-ai inselat? bravo tie! te-a prins? bravo lui.... si va plati cu aceeasi moneda...

si cel mai important... pentru ca uitam sa fim femei.

dupa un anumit timp, se instaureaza comoditatea. gandul acela "ma iubeste si in trening nefardata". nu ii asa.

studiati-va fata in oglinda.

de cand nu ati mai folosit o crema hidratanta cu miros placut?

un ulei de corp?

de cand nu v-ati mai fardat?

imbracat frumos?

iar acum.... de ce insel eu:)

am inselat, si nu o singura data.

de aceea pot sa afirm din propria experienta ca poti sa il legi si de calorifer ca daca vrea sa insele, inseala.

am inselat din plictiseala. pentru ca lipsa sentimentelor, m-au facut sa ma plictisesc de ce de langa mine.

am inselat ca nu am primit destula atentie

pentru ca momotonia era cuvantul simbol al relatiei si ma saturasem sa fiu de decor

am inselat pentru ca nu am primit incredere si am fost acuzata pe nedrept. prostesc, dar orgoliul a castigt

am inselat ca cel de langa mine nu era ceea ce cautam, dar ma durea sa ii frang inima. daca tu erai fericit cu mine, meritam si eu sa fiu, chiar daca nu cu tine...

draga domnilor, daca credeti ca iubirea este de ajuns, va inselati amarnic. o femeie are nevoie sa se simta apreciata, frumoasa. desigur.... nu intr-un mod sufocant.

suntem pisici....iar pisica se va duce intotdeauna unde ii este mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.