duminică, 17 aprilie 2011

:(

28 aprilie 2005
2 noaptea.
Sa-ti spun ceva..
Nu mi-ai placut niciodata, nu-ti suportam mersul , corpul, ochii verzi; nu-mi placeau buzele carnoase si nici parul saten inchis, mai inchis decat al meu. Nu-mi placea cum vorbeai, nu-mi placeau glumele tale. Uram cand cantai, uram cum te prosteai atunci cand ieseam.

Dupa noaptea aia, cand am iesit pe furis sa ma intalnesc cu tine, s-au schimbat atatea.
Iti adoram parul, eram geloasa pe buzele tale, iti iubeam ochii.
Adoram sa merg cu tine de mana, sa ma tii aproape de tine.
Ma pierdeam atunci cand imi vorbeai, radeam la fiecare gluma de a ta.
Imi placea vocea ta, ma amuzai cand te prosteai in fel si chipuri.
Au trecut 6 ani, a trecut si tot ce a fost intre noi.
Te-am iubit.
Stai linistit, am mai iubit si altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.