duminică, 3 aprilie 2011

Still I rise

Still I rise
Still I fight
Keep my eyes on the prize

See my haters, tell'em "hi" ♥





Majoritatea femeilor au ca aspiratie in viata, un sot, familie, copii, etc.

Eu?
Nu multumesc.
Cel mai mult imi doresc succes, o cariera, un job bine platit.
Vreau sa fiu genul ala de "pizda" care sa aiba tot ce isi doreste, pe puterile ei.
Vreau sa fiu indepentdenta, nu sa ma intretina barbatul de langa mine.
Daca mi-as permite toate perechile de pantofi pe care le vreau, nici nu mi-ar trebui unul langa mine.
Nu vreau ca la intalnirea de 10 ani de la facultate, sa fiu o casnica grasa care vorbeste de cei trei copii ai ei.
"uite fataa ce mare e Andrei al meu..."

Vreau sa fiu o femeie de succes si sa ma ia dracu, de nu reusesc.
Vreau sa plec din tara asta, si sa traiesc intr-un loc civilizat, un oras mare, gen NY, Londra, Miami, LA, Amsterdam. Vienna in cel mai rau caz.

I'm tough, but not enough.
So fuck me if I fail!

M-am saturat sa fiu draguta si luata drept proasta.
I'm over it.
De azi, nu mai conteaza.
Mi-am promis ca nu voi mai da a2a sansa. Doua persoane, mai am pe "my black list" Remus si Catalin. I'm gonna fuck your life, belive me. Not now, but at the right time.

Si stii de ce reusesc tot ce imi propun?
De ce mereu, dupa fiecare lovitura sub centura, mai am inca puterea sa ma ridic?
Sa zambesc si sa nu imi pese de parerea celorlalti?
De ce imi traiesc viata cum vreau, nu dupa regulile voastre si a societatii in care traim?


Pentru ca ma cheama Laura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.