luni, 25 aprilie 2011

I made a lot of mistakes... I'm thinkin' of makin' a few more, NOT!

Toata lumea face greseli, dar noi, fetele, dupa ce ca facem o gramada, le mai si repetam iar si iar si iar. Mai ales cand e vorba de ales baieti nepotriviti, parca dintre cei mai fraieri si prosti, noi alegem pe cel mai cel.Ca sa nu se mai intample asta, o sa va spun eu de cine sa fugiti cel mai tare... de baietii proaspat iesiti din relatii peste 1 an. De ei fetelor, fugiti cat puteti de tare... nu conteaza ca la inceput e dulce, si ai impresia ca e sufletul tau pereche, pentru ca in final... o sa fii data la o parte, pentru fosta. Nu exista exceptie! Crede-ma, eu deja prin 3 experiente de genul am trecut, si de aceea am si zis la inceput ca ne place sa facem aceeasi greseala iar si iar, cu speranta ca poate nu o sa fie la fel. Dar in cazul de mai sus, nu exista exceptie. Stii de ce? Pentru ca un baiat care sta cu o gagica peste 1 an, deja e sarbatoare, e clar indragostit, si baieti indragostiti mai rar vezi in ziua de azi, si nu o sa renunte la tipa respectiva asa cu una cu doua. Nu vreau sa te descurajez, poate ajungi sa stai cu el, o luna, doua... apoi e de ajuns sa vorbeasca cu ea la telefon, si e gata, o vrea inapoi. Si tu? Tu ramai pe tusa. O sa si uite de tine dupa ce o are inapoi pe cealalta.Daca ai trecut prin asta o data, e de ajuns, crede-ma... a doua oara o sa fie la fel. Data viitoare cand gasesti un baiat care ti se pare interesant, afla daca are vreo fosta la suflet, sau recent despartit... si daca are, spune-i frumos "Mi-a facut placere sa vorbim." .. si lasa-l. E mai bine sa eviti, decat sa tratezi. Bine, asta e doar o umila parere de a mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.