miercuri, 17 februarie 2010

Iarna pizdii.

Urasc iarna,defapt urasc tot ce tine de octombrie,noiembrie,decembrie,ianuarie,februarie. Nu suport frigu` ba,frigu` include haine muuuulte si groase,muci,cizme si alte cele.Vreau vara,caldura,80 de grade daca se poate.. sa mor de cald,sa fac 30 de insolatii.Si alt motiv pentru care urasc toamna e starea de cacat care ti`o da,amintiri si cacat.Iarna hai sa zicem,e frumoasa,ninsoare,sarbatori si stat in casa! Nu stiu despre voi si nu imi pasa dar eu personal o sa hibernez pana in martie,nu o sa ma mai vada nimeni pana nu vad la termometru acolo 25 de grade.Ma frec in el friggggggg,il urasc.Noroc ca acum numai am scoala si ore de la 8 dimineata care includea automat trezit de la 7 cand e frigu` mai al dracu`.Ei na muriti de ciuda ca eu acum la ora aia stau sub plapuma la caldura.Imi zicea una din pizdele mele acu cateva zile,ca e frumos daca ai avea pe cineva,iesiti la un ceai,te tine in brate etc. daaaaar nu am .. deci ma fut in ea de iarna si frig.Punct!

Un comentariu:

  1. iarasi vad o nevoie de a avea pe cineva... nu e asa rau sa fii singur... dar trebuie sa ai orizonturi mai largi... ;) si da, iarna sucks ass!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.