miercuri, 17 februarie 2010

...becuz...I'm a girl...

Hmmm...niciodata nu va fi usor cu fetele. Iar eu...eu imi reprezint cu mandrie specia:)
Prin urmare :

Sunt alintata.....crezi k o sa-mi rezisti?...ma iubesti? arata-mi...vorbeste-mi frumos, alinta-ma...ia-ma-n brate!

Sunt incapatanata.....nu incerca sa ma convingi ca viata e gri daca eu o vad in culori...o sa ajungi sa o vezi si tu in culori in cele din urma!

Sunt artagoasa.....nu-mi spune ca ma iubesti si atat...dovedeste-mi ! Nu ma contrazice atunci cand sunt sigura pe ceea ce spun!...mandria ta s-ar putea sa aiba de suferit.

Sunt spontana.....Daca ma trezesc in miez de noapte si-mi fac bagajul, inseamna ca plecam undeva! Si trebuie sa ma crezi atunci cand iti spun k o sa fie super tare...

Sunt mofturoasa.....stii prea bine k imi place inghetata cu vanilie si ciocolata....si atunci de ce imi cumperi cu fistic?

Sunt sensibila.....plang la filme si e mai bine sa te inveti cu lucrul asta..pentru ca n-o sa ma uit la filme de una singura!

Sunt romantica.....si daca intr-o zi vreau sa mergem cu barca pe lac...poti sa fii sigur ca nu ma astept la un refuz...

Sunt zapacita.....si daca intr-o dimineata vezi k am bluza de pijama pe mine si k plec asa...ar fi mai bine sa ma opresti...

Sunt copilaroasa.....imi plac baloanele si-mi place vata pe batz...e un lucru de care ar fi bine sa tii cont atunci cand ma scoti in parc..

Sunt agitata.....si cateodata vorbesc cam mult...si iata inca un lucru pe care va trebui sa-l accepti...

Sunt mai mereu nemultumita de mine..... Sa nu ma aprobi niciodata!...e mai bine pentru amandoi:)

Imi place sa dansez.....asa k daca merg in club nu te astepta sa stau la masa....

Daca ma opresc in mijlocul strazii pentru ca am vazut un panou publicitar care mi-a atras atentia in mod subit.....ai si tu grija sa nu ma calce vreo masina!

Un comentariu:

  1. prea self-centered articolul.. sa vad daca de-a lungul articolelor ai scris unul similar dar pt el... pana atunci aici vad doar statusuri ptr mess tipice tipelor...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.