miercuri, 17 februarie 2010

Ca intre fete...

Ei uite ca de data asta am de gand sa scriu asa,pentru mine si pizde.Bun. Ia ascultati aici fetelor.
Ce faceti cand dati de pularau` ala care va ia mintile si zilnic va scoate din sarite? E nasolescu coaie,dar secretu` care sa`l tineti in continuare langa voi e sa inchideti ochii,sa ziceti "hai sa las de la mine,sa fie bine!" . Eu sunt o pizda foarte orgolioasa,dar de curand am aflat ca daca vreau sa`mi fie bine,e sa las..sa las,si iar sa las.Asa ca nu va mai ganditi doar la voi cu faze de genu` "euuuuuu? sa`mi cer iertare??? niciodata!!" .. nu coaie! Daca il iubesti,tii la el... fa chestia asta si salveaza tu cuvantul "VOI",cereti scuze mai des,chiar daca e vina lui! La urma urmei tu esti pizda lui si o sa aprecieze maxim ceea ce faci ca sa tii in continuare relatia.Asa`s baietii coaie,mereu noi suntem alea curve,proaste,nesimtite si pula mea.. dar suntem a lor,nesimtita lor! Ehhh. Gandeste`te ca doar voi doi stiti ceea ce vorbiti,si daca e sa-ti ceri iertare el n`o sa rada,n`o sa zica "haha,ce fraiera!" din contra! Deci,chit ca iti scoate el peri albi zilnic,saptamanal sau etc.. inchide ochii! Dar cu o limita, sa nu i se urce la cap. Pana mea,m`am certat cu asta al meu aseara,nasol de tot...stiu ca par o pizda cu picioarele pe pamant dar in momentu` de fatza va jur ca ma doare sufletu` sa stiu ca baiatu` meu e suparat pe mine dintr`o chestie care o inteles`o el gresit,dar am de gand sa`mi cer scuze si ma doare`n dos ca par moale,nu`mi permit sa pierd ceea ce ma face fericita la maxim. Sper ca ati inteles ideea mea,lasati putin orgoliu` la o parte cand stiti ca merita,pentru ca nu o sa va para rau! Promit solemn. Inchei, JoinT has signed out.

Un comentariu:

  1. mi se pare corect, in fond de scuze nu-si aduce aminte nimeni.. si nimeni nu va stii ca ti-ai cerut de 4 ori sau de 140 de ori scuze de-a lungul relatiei... decat tu.. daca vrei sa tii numaratoarea... dar mai bine sa nu conteze...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.