vineri, 19 februarie 2010

De ce e asa?...

De ce cand stam in tren si pleaca trenul vecin avem impresia ca plecam noi?
De ce avem deja`vu`uri in momente total lipsite de importanta?
De ce la magazin mereu avem 'bafta' sa prindem inaintea noastra o persoana care cumpara multe si nu se mai opreste?
De ce zambim cand e vreme frumoasa ?
De ce visam? De ce ne trezim ?
..sunt o multime de intrebari la care nu cred ca o sa gasesc raspuns prea curand,cel putin nu in viata asta.
Intrebari care sunt generale,pe care fiecare om si le pune cel putin o data in viata.
Intr`o zi ma gandeam cum e sa mori,cum e sa inchizi ochii si gata! Te`ai stins. Nu vreau sa par emo,dar chiar m`am deprimat cand m`am gandit "bai frate,o sa`mi vina si mie ziua cand n`o sa ma mai trezesc." .. dar de urma m`am gandit..."daca as traii vesnic? cum ar fi?" si nici asa nu mi`ar placea..nu`mi surade ideea sa traiesc pt totdeauna,pur si simplu nu! Deci,nici sa mor nu vreau dar nici sa traiesc..nici cum nu`s multumita bai nene!
De ce trebuie sa murim? De ce trebuie sa ne ia altcineva locul?
De ce...?

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.