miercuri, 17 februarie 2010

Mortii masii de treaba...

Acum vorbesc strict pentru fete...bai de ce Doamne iarta`ma tre` sa existe persoana aia care nu ne iese din suflet nici cu clestele ? In ciuda faptului ca poate au trecut ani,saptamani,luni de cand nu l`am vazut.. tot el e pularau ala care ne face sa tremuram inclusiv din ovare cand ne gandim la el,la amintirile cu el,la visele ce le aveam cu el...Ma oftica grav intrebarea asta. Sa se duca,sa ne lase in pace,sa iasa odata din gandurile noastre.. nu stiu despre voi, dar asta al meu parca e o sentinela d`aia din Matrix ce s`a prins de sufletelu` asta al meu rau de tot,radacini chiar.. vai de pula mea,chiar nu`s asa plangacioasa dar am avut o dimineata mai naspa care m`o pus iar pe ganduri..
Acum zic in general,daca a venit.. de ce a plecat? Daca el era "ALA" .. de ce a disparut si ne`a lasat cu amintiri si cacaturi d`astea la care ne gandim si sa ne plostim si ne futem buna dispozitie.Bine ma stiu ca fiecare are prima dragoste.. dar de ce nu e facuta sa ramana in majoritatea cazurilor ? Vreau sa ramana! Vreau sa simt iar fluturasii aia care doar el mi putea oferii,vreau sa ma trezesc cu el,vreau sa`l vad cum doarme ca un porc nenorocit pe mai mult de juma din pat,vreau sa ne certam,sa ne impacam,sa ne injuram,sa facem cacaturi romantice..da ma,mi`e dor de tine si probabil ca n`o sa citesti niciodata postu` asta.. asta e si intentia defapt ca p`orma poate ti`o iei in cap,ca doar esti pur rasa masculina nenorocita.

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.